FAQ - INFORMAȚII UTILE

Salut! Ai nevoie de ajutor cu privire la comandă?

INFORMAȚII DESPRE LIVRARE

Ai două variante de a intra în posesia comenzii tale:

  • livrarea prin firma de curierat Sameday
  • ridicare personală din showroom Dacia24

Livrarea prin curier costă 20 de lei, iar în cazul comenzilor ce au o valoare de cel puțin 200 de lei, livrarea este gratuită. Timpul total de execuție și livrare este de 3-5 zile lucrătoare, dintre care 1-2 zile sunt rezervate livrării prin curier.

Tot gratuită este și ridicarea de la Dacia24, dar te rugăm să ții cont de faptul că ajungem acolo o dată pe săptămână, astfel încât, în funcție de ziua în care primim comanda ta, termenul de livrare poate fi mai mare.

INFORMAȚII DESPRE PLATĂ

Plata se face în momentul plasării comenzii, fie online, prin mobilPay, fie prin transfer bancar.

Pentru efectuarea plăților online cu cardul nu se percepe niciun comision pe site-ul mokko.ro.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele securizate MobilPay.

Toate plățile online efectuate pe mokko.ro beneficiază de protocolul de securitate Let’s Encrypt, Verified by Visa si MasterCard Secure Code.

mokko.ro nu are acces la datele cardului, acestea fiind procesate direct de către integratorul autorizat de plăți securizate cu cardul.

mokko.ro nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul tău.

Un reprezentant mokko.ro nu îți va solicita niciodată informații referitoare la cardul tău în nicio variantă de comunicare: e-mail, telefonic, pe o pagină din mokko.ro etc.

Cum pot schimba/returna un produs?

Dacă ai primit cadou un accesoriu Mokko și dorești să îl schimbi cu un altul (fie cu un alt model, fie cu același model, dar într-o culoare diferită), scrie-ne la hello@mokko.ro și rezolvăm negreșit. Dacă ești din București, îl vei putea schimba direct în showroom Dacia24. Dacă ești din afara localității, putem rezolva prin curier, dar să ai în vedere faptul că orice cheltuieli de transport vor fi acoperite de către tine.

În cazul produselor personalizate (colierele/traistele cu mesaj), realizate pe comandă, conform Ordonanței 34/2014, acestea nu se returnează.

Termenul de returnare a produselor achiziționate online, exceptându-le pe cele pe comandă, este de 14 zile calendaristice, începând cu ziua în care coletul a fost primit de către client. Informații complete cu privire la procedura de retur, găsești aici: Politica de Retur.

Aveți și un magazin fizic?

Încă nu. 🙂 Momentan, accesoriile noastre pot fi comandate doar online, dar ne mai găsești pe la târgurile organizate în București și prin magazinele cu care colaborăm. În acest moment, colaborăm cu magazine din București, Cluj și Timișoara, iar lista completă o găsești aici: Magazine Partenere

Sau ai întrebări cu privire la produse?

Ce materiale folosiți?

În realizarea accesoriilor folosim placaj de mesteacăn de la colaboratorii noștri de la Lemnivor și culori acrilice pe bază de apă, marca Pebeo, de la ProfiART.

Tote bags-urile sunt din bumbac organic și poliester reciclat, de la Printoteca.

Pot să aleg orice culoare vreau pentru accesoriile comandate?

La Mokko îți poți alege culoarea / culorile în care să îți pictăm accesoriile, astfel încât să se potrivească și cu starea ta de spirit și cu hainele tale preferate. Și ca să-ți facem misiunea pe cât de dificilă, pe atât de frumoasă, te invităm să îți alegi culoarea din paletarul nostru cu peste 35 de nuanțe disponibile. Îl găsești aici: Paletar

Help! Mi s-a desfăcut șnurul de la colier... Se poate face la loc?

Sigur că da! 🙂 În primul rând, ca să nu se deșire și ca să îl poți introduce mai ușor înapoi în colier (în caz că a ieșit cu totul), va trebui să îi arzi capetele cu o brichetă. Apoi, pentru a-ți arăta cum să faci un nod reglabil, am filmat un mic tutorial video pe care îl poți găsi aici: Cum fac un șnur reglabil.

Ai citit tot și nu ai găsit răspuns la întrebarea ta?

Contactează-ne! 🙂

Orice fel de întrebare ai avea (nu există întrebări stupide), scrie-ne la hello@mokko.ro și revenim cu un răspuns în cel mult 24 de ore.

Pentru urgențe, poți să ne și suni: 0751 906 481, de luni până vineri, între 12:30 și 18:30.

Sau, și mai simplu, poți să ne scrii direct pe Facebook sau pe Instagram – suntem social friendly. ^_^