FAQ - INFORMAȚII UTILE

Salut! Ai nevoie de ajutor cu privire la comandă?

Livrarea se face prin FAN Courier, iar costul livrării este de 15 lei în București și 20 de lei în restul țării, respectiv 12 lei indiferent de localitate, dacă alegi varianta de livrare într-un locker FAN Box. Iar pentru comenzi în valoare de 200 de lei sau mai mult, livrarea este gratuită.

Timpul total de execuție și livrare pentru produsele aflate în stoc este de 3-4 zile lucrătoare, iar pentru cele precomandate de 7-9 zile lucrătoare, dintre care 1-2 zile sunt rezervate livrării prin curier.

Plata se face în momentul plasării comenzii, fie online, prin mobilPay, fie prin transfer bancar.

Pentru efectuarea plăților online cu cardul nu se percepe niciun comision pe site-ul mokko.ro.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele securizate MobilPay.

Toate plățile online efectuate pe mokko.ro beneficiază de protocolul de securitate Let’s Encrypt, Verified by Visa si MasterCard Secure Code.

mokko.ro nu are acces la datele cardului, acestea fiind procesate direct de către integratorul autorizat de plăți securizate cu cardul.

mokko.ro nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul tău.

Un reprezentant mokko.ro nu îți va solicita niciodată informații referitoare la cardul tău în nicio variantă de comunicare: e-mail, telefonic, pe o pagină din mokko.ro etc.

Dacă ai primit cadou un accesoriu Mokko și dorești să îl schimbi cu un altul (fie cu un alt model, fie cu același model, dar într-o culoare diferită), scrie-ne la hello@mokko.ro și rezolvăm negreșit. Dacă ești din București, îl vei putea schimba direct în showroom DISTRICT 24. Dacă ești din afara localității, putem rezolva prin curier, dar să ai în vedere faptul că orice cheltuieli de transport vor fi acoperite de către tine.

Termenul de returnare a produselor achiziționate online este de 14 zile calendaristice, începând cu ziua în care coletul a fost primit de către client. Informații complete cu privire la procedura de retur, găsești aici: Politica de Retur.

Încă nu. 🙂 Momentan, accesoriile noastre pot fi comandate doar online, dar ne mai găsești pe la târgurile organizate în București și prin magazinele cu care colaborăm. În acest moment, colaborăm cu magazine din București, Sinaia, Sibiu, Cluj și Timișoara, iar lista completă o găsești aici: Magazine Partenere

Sau ai întrebări cu privire la produse?

În realizarea accesoriilor folosim placaj de plop de 8mm și placaj de mesteacăn de 3mm, de la colaboratorii noștri de la FabLab, și culori acrilice pe bază de apă, de la ProfiART.

La Mokko îți poți alege culoarea / culorile în care să îți pictăm accesoriile, astfel încât să se potrivească și cu starea ta de spirit și cu hainele tale preferate. Unele accesorii se găsesc în mai multe variante de culori (peste 20 la număr), altele în mai puține (cum sunt seturile pentru mamă și copii sau accesoriile din colecția MOON), dar pe toate poți să le vezi în paletarul de aici.

Sigur că da! 🙂 În primul rând, ca să nu se deșire și ca să îl poți introduce mai ușor înapoi în colier (în caz că a ieșit cu totul), va trebui să îi arzi capetele cu o brichetă. Apoi, pentru a-ți arăta cum să faci un nod reglabil, am filmat un mic tutorial video pe care îl poți găsi aici: Cum fac un șnur reglabil.

Ai citit tot și nu ai găsit răspuns la întrebarea ta?

Orice fel de întrebare ai avea (nu există întrebări stupide), scrie-ne la hello@mokko.ro și revenim cu un răspuns în cel mult 48 de ore.

Pentru urgențe, poți să ne și suni: 0751 906 481, de luni până vineri, între 10:30 și 16:30.

Sau, și mai simplu, poți să ne scrii direct pe Facebook sau pe Instagram – suntem social friendly. ^_^