politica de retur
Salut! Cu ce te putem ajuta?
Dacă ai primit cadou un accesoriu Mokko și dorești să îl schimbi cu un altul (fie cu un alt model, fie cu același model, dar într-o culoare diferită), scrie-ne la hello@mokko.ro și rezolvăm negreșit. Dacă ești din București, îl vei putea schimba direct în showroom DISTRICT 24. Dacă ești din afara localității, putem rezolva prin curier, dar să ai în vedere faptul că orice cheltuieli de transport vor fi acoperite de către tine.
Termenul de returnare a produselor achiziționate online, exceptându-le pe cele pe comandă, este de 14 zile calendaristice, începând cu ziua în care coletul a fost primit de către client.
În cazul produselor personalizate, realizate prin pre comandă, conform Ordonanței 34/2014, acestea nu se returnează.
Pentru returnarea unui produs, trebuie să parcurgi următorii pași:
- Ne scrii la hello@mokko.ro pentru a solicita returnarea parțială sau integrală a comenzii;
- Ne trimiți produsul / produsele prin curier, cheltuielile de transport fiind acoperite de către tine; produsul trebuie livrat în condiții optime, ambalat corespunzător pentru transport, de preferat în plicul antișoc în care l-ați primit; adresa de livrare este Niță Elinescu 60A, Sector 3, București, tel: 0757 623 330.
Pentru a putea fi returnat, produsul trebuie:
- să nu prezinte urme de uzură
- să fie livrat / predat în ambalajul original (cutia ștanțată cu inimă / plicul cu sticker)
- să fie livrat / predat în cel mult 5 zile lucrătoare de la confirmarea cererii de retur
După primirea produsului returnat, dacă acesta respectă condițiile, contravaloarea acestuia îți va fi transferată în cont în cel mult 5 zile lucrătoare.
Dacă ceva este neclar în ceea ce priveșt procedura de retur, scrie-ne la hello@mokko.ro și revenim cu un răspuns în cel mult 48 de ore.